Filmtajm.

Vi ska se film, älsklingen är iväg och hyr en ny varg Veum. Vi är båda frälsta i kriminalare, så vi sitter ich gissar vem som är gärningsman jämt. Och han vinner alltid. Jag försöker alltid veckla in allt så mycket, och analyserar och tycker att jag har en skitbra story till varför det är just han som är mördaren. SOm helt enkelt aldrig håller.
Haha tur man aldrig blev uttagen på polishögskolan. haha hur skulle det se ut om jag fick in ett fall där ngn var mördad:

-Du de har hittat ett kvinnolik vi måste ta itu med det nu.
-Aha, men vem kan vara den skyldige då?
-Ja vi kanske måste börja ta reda på det?
-Ehm jooo, men alltså om det är en kvinna som är mördad så kan det vara både en kvinlig och en maling gärningsman... daaaah,... typ


Well ni hajar. Nåja jag gör mig nog bättre bland barn i skolan.
Vi har nyss ätit fläskfile, och anat gott till.
Jag har min sablans mensvärk/ som jag antar beror på att barnet är en riktig kickare och stretchar ut min mage rejält.
Och så har jag denna lite molande ryggvärk. Well det brukar kallas förvärkar, jag kallar det dörvärkar. De gör ej ont, är bara irriterande.

Nej nu kommer grabben med filmen så nu blir det att fläka ut sig i soffan istället, det blir finnemang det. Ska be om massage med. NU finns det ingen ursäkt! Jag är ju för helvete gravid. Så massage ingår i killens syssla i dessa dar.
Sen att det kan bli tröttsamt varje sek det är en annan femma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0