Fotografering.

Åh my god,hade ju glömt att ta ett beslut om vad jag skall ha på mig imorrn när jag fotograferas hos en riktig fotograf.
Gud vad spännande, jag har ju inte varit hos en riktigt fotograf sen jag blev lucia för 10 år sen så det skall bli riktigt intressant och spännande att se om man kan fastna på ngn bild, hade ju varit trist om ingen av de ca 50 bilderna blir bra. Men det hoppas jag.

Så nu ikväll skall jag tvätta håret så det blir lite halvlockigt till imorrn, eller lite ruffsigt kan ej bestämma mig för hur jag vill ha det.
Sen ska jag bestämma mig för om jag bara skall ha snygga trosor på mig, eller kanske tom uppknäppta jeans och barfota.. det kan bli lite trashigt och lite koolt till svart/vita bilder. Eller vad tror ni? Hjälp mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0