God morning.

Gomorrn. Det är fredag. Och sen jag blev gravid har jag på ngt sätt fått lite ångest över helgerna. Fråga mig inte varför. Men antagligen eftersom det fortfarande är ngra dagar innan man går in i en ny vecka, och man liksom har ju varje vecka som ett nytt mål. Ännu en vcka avklarad, ännu en vecka närmare målet. Att få träffa sitt barn.
Imorrn skall vi ha människor på middag, en annan tjej som också är gravid, så det skall bli trevligt.
Slippa känna sig ensam om att inte hänga över vinflaskan. Men det bästa av allt vet ni vad det är?
Det är att jag såklart inte saknar vinet. utan det jag mer isf kan sakna är festen runt omkring det.
Men orka gå på krogen nu? Nupps. Och är jag ens sugen på det spec ofta? Inte det heller.
Im in a mood for become a mother helt enkelt.

Det sägs ju att man under vissa perioder av graviditeten drömmer mardrömmar och sover oroligt.
Det är första gången som jag drömde mardrömmar inatt, vilket inte är kul. Så jag hoppas jag tillhör den skaran som inte drömmer så mycket. Det kanske räcker med att jag har svårt att sova bra? Jag hoppas det.

Det ser ut att vara riktigt mysigt höstväder idag. Ett riktigt plocka-svamp väder. Men jag är för orörlig för det, annars hade jag lätt varit ute och letat kantareller, Tycker det är mys.

Nej dags att göra nå vettigt.

vad skall ni göra i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0