Godissug.

Såg en bild på internet och blev helt galen sugen på Brio godisar. Ser de inte bara huuuur goda ut som helst? Och jag som ej skall äta så mkt godis, men jag kan ju ta några bitar bara, det skadar väl inte?
har ju inte ens tagit mig upp till affären för att hämta ut skötväskan ännu. Så än kan jag svänga inom och köpa Briosar!
Jammie. Angående vår shoppinglista så behöver den självklart inte bli så dyr, och hade man fått välja hade dne ju ej varit det heller... men om jag fastnat för nåt så måste jag välja just det... tex en dyr vagn som jag blev helt nere i. Det gjorde ju att kostnaden genast sköt i höjden.

Känner mig lite tung bakom ögonlocken... jag vill inte bli förkyldis nu, det är ju ingen hit. Då är det ju verkligen sitta upp och sova. Som om man inte redan fick bullra upp med kuddar. Well jag håller tummarna. Skall nog äta lite bär ikväll och dricka ngt varmt, typ vatten?

Det är bara 1 ,månad kvar tills storken är här imorrn. kan ni förstå? För det kan knappt jag! Jag är glad att jag inte är elefant och går dräktig i 2 år.. jag är alldleles för otålig för det.. vill ju se vem som bor i min mage... och en månad till känns lagom sen får han kika ut till oss, lillbusen!



Är inte brio sjukt gott? Vilken färg gillar ni bäst?

Kommentarer
Postat av: RL

Följ min blogg www.koolakaulitz.blogg.se

Där finns ragladys nya smycken från min syster!

Ha en bra dag :)

2008-09-18 @ 18:27:11
URL: http://koolakaulitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0