Godmorgon regniga och sega morgon.

Det regnar ute så jag låg kvar lite extra imorse, det kändes välbehövligt. Speciellt då man har lite molvärk i magen. Och då katterna ändå ligger kvar och myser en stund, då kan man lika bra passa på, det tycker jag iaf.
Jag skall ta det lugnt nu på förmiddag och eftermiddag för att sedan ikväll gå på den föreberedande kursen jag talat om innan. Det skall bli intressant, men kroppen behöver lite vila idag känner jag, så det skall den få. Vem vill förresten gå ut i detta regnet anyway?

Hade förresten en riktigt skum dröm i natt, drömde att jag och noscarlett (noscarlett.devote.se) ni vet den käcka bruden som bloggar! Jag drömde att vi var ute på balluns, och att vi inte hittade hem. Efter mycket om och men så gick vi till hennes stall och lånade en häst som fick guida oss hem. (haha) Sjukt.

Kanske gått lite för långt när man börjar drömma om bloggar och så?
Well kanske bara att inse att man inte har något liv? Eller är det just kanske det man har, ett sånt liv som alla andra tjejer i min ålder.

Så nu skall jag få i mig lite varmt vatten och hoppas att molvärken släpper.
Hoppas ni får en bra morgon/dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0