Grym på överraskningar.

Min sambo är grym på överraskningar, att ge mig oväntade presenter och uppvakta mig med godis och lotter av olika slag. helt enkelt sådana saker som han vet att jag bland annat uppskattar.
Jag är en sådan människa som helt ärligt kan säga att jag uppskattar nästan allt, man kan köpa vad som helst och jag blir lika glad och nöjd. Det är själva grejen att få öppna paket eller tanken att någon just tänkt på mig som är det gulliga.
Däremot måste jag erkänna att jag inte är lika bra. Mestadels för att min sambo är sååå himlans svår att köpa till.
Kläder funkar inte, han måste testa dem och har väldigt dyr klädsmak vilket för att min budget inte riktigt kan överraska lika mycket. Att köpa en tidning till honom är uppskattat men han hinner aldrig slöläsa en tidning. MM
Så det jag ibland kan göra är att bjuda på bio eller gå ut och äta... mest för att köpa honom lite tid. Så han slipper att jobbet stör honom stup i kvarten.

Kanske är det bara han som är svår att köpa till, eller tycker ni så också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0