Grym.

Idag har jag varit grym!
Har tvättat flera maskiner, bytt sängkläder.. städat ur på badrummet.
Fixat iordning på balkongen.
Kastat glasflaskor som bara stått och skräpat på balkongen.
Däremellan har jag lekt med katterna och ätit.
Har egentligen en film kvar som jag måste lämna in.
Men känner lite värk i ryggen nu så jag vet ej om jag orkar ta mig dit?
Kanske är värt 30 kr extra och lämna imorrn?
Well. Jag känner att jag gjort ett väldigt ambitiöst jobb,
speciellt med tanke på att jag har en mage som gör mig lite oböjlig,
samt att jag räknas som höggravid.

Ikväll är det idol och efterlyst. Så det blir en lugn kväll framför teven.
Imorrn får vi hämta vagnen!!! Lääääängtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0