Haha.

Inatt drömde jag ngt oerhört skumt.
ATT JAG VAR `MED I VASALOPPET.. tillsammans med sven melander och alla andra kändisar och galningar.
Det var onte som ett vanligt vasalopp dock, utan det styrdes som om vi nar nintendofigurer som styrdes med hjälp av
handkontroller. Men jag vann! haha. hade väl en skicklig spelare bakom ratten. Sjukt.
Men jag fattar inte riktigt vartman får fantasin till drömmar ifrån? Det kan ju inte finnas en mänsklig anknytning till denna dröm iaf, det skulle vara för skumt. Jag kan inse mina begränsningar och skulle ALDRIG åka vasan.
Men det kanske var en sign...kanske är det jag som anmäler mig nästa år?

Vaknade och gick på toa två gånger inatt, och var lite öm i nedre magen, antar att det är för att huvudet är där och när man ligger på sidan så trycker det antagligen på ngn nerv eller så. Antar att det snart är dax att säga goodbye till nattsömn.
men så länge jag får sova som jag gör nu är jag överlycklig, hoppas det håller i sig! Hjärnan behöver sömn, och allra mest en gravid tjejs! haha.

Kommentarer
Postat av: Linda

åh vad skönt att han lagt sig rätt. Jag tror nog att lillan också har gjort det eftersom det sparkar ganska mycket uppe på högra och vänstra sidan nu. fattar inte hur de kan sparka åt båda hållen... hur får de plats?

Ha det bra!

2008-09-18 @ 11:40:11
URL: http://familyspace.blogg.se/
Postat av: sandra

Tack så mycket :D ååh ska du ha bebis:D?? när ??

2008-09-18 @ 12:06:39
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/
Postat av: sandra

jaha okej :D va kul. vet ni va de är ;)??

2008-09-18 @ 12:37:19
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0