Härlig frukost.

Älsklingen jobbar hemma nu på morgone. Det är så mysigt.
Vi hade ingen god frukost hemma innan så jag beslutade mig för att överraska honom med nybakta scones.
Sagt och gjort och de blev riktigt goda. Synd bara att osten var slut men smör, och annat pålägg blev massa gott det med.
det är ju så gott med nybakat. Och till det ett stort glad kall mjölk! Mumma!

Älskkling blev iaf supernöjd och det är ju det viktigare eftersom han sliter massa med jobb nu.



Finns det något godare än hembakat?

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad gott det såg ut! :) Har du recept? Såg verkligen lyckat ut, något jag hade velat testa mig på.. :-)

2008-09-30 @ 14:18:20
URL: http://lajndaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0