Härliga grannar.

har nu gratängen i ugnen, och kikar idol under tiden.
Jag hoppas maten smakar bättre än igår.
Det var då egentigen inget fel på maten (jag hade ju gjort den:)
När jag skulle kalla på älskling till mat igår så gick jag in i kontorsrummet där han var...
Sa att maten var klar och kikade samtidigt på en skum kille i 30års åldern som bor granne med oss,
tillsammans med SIN mamma. bara det är ju icke normalt.
Men vad jag fick se igår fick mig att tappa aptiten rejält.
Grabben går ut på Balkongen NAKEN!!!
Jag skämtar inte. DÄr hängde den! Ja röven alltså.
Jag ville inte ens se framsidan. DÅ skulle jag inte kunna äta ett skit.
Sa till sambon att kolla.. han blev lika chockad som jag.

Jag vet inte, men att  bo med sin mamma, och gå omkring naken hemma. Det bådar inte gott.
Inte i mina öron iaf.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack tack! =)

2008-09-24 @ 21:20:45
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0