Härliga höst.

Idag är det sånt underbart väder, att man nästan bara vill gå ut och göra Ronjaskriket som hon gör när det är vår.
Det känns så skönt att man tom fick ta av sig jackan pga värmen. Det är man ju inte van vid.
Allt gick bra hos barnmorskan, och det låter s häftigt när man lyssnar på hjärtat.
Jag kan lyssna hur många gånger som helst och ändå bli helt till mig när jag hör det!! Coolast!

Åt en ceasarsallad på stan på väg hem, och sen gick jag en liten sväng i parken. Det är ju underbart väder som sagt.
Nej om man skulle ta och äntra balkongen med en shysst tidning.

Japp så får det bli.


Kommentarer
Postat av: Evamy - i väntan på bebis!

hehe okej :) då tror jag den 12e, på min födelsedag!

Vet ni vad det ska bli`?

2008-09-23 @ 15:59:38
URL: http://evamys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0