helvild.

Igår kväll vara bebis helvild. Och även när vi skulle sova. Så fort jag la mig på sidan så kickade och snurrade det hejvilt! det äär så myysigt om än lite svårare att sova.. men det är såklart mysigare att ligga och känna det lilla livet i magen!
Det gäller att njuta till fullo av denna sista tid som gravid med vår solstråle. Jag kommer säkert som alla andra gravida säger, att sakna min kula när bebis är född. Och det tror jag faktiskt också. Det är ju ngt helt ofattbart underbart att bära på sitt barn och känna livstecken och hicka från honom stup i kvarten. Det är vårt all andnöd och svåra sovställningar alla gånger om.

Jag håller på att tvätta lite smått. Sen skall jag ringa lite ärenden, sånt man med måste göra ibland. Och så har jag precis fått i mig gröten såklart! mums! Alice ville gärna smaka hon med, sötkisen!

vad skall ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise [En bulle i ugnen]

Jag kommer också sakna min kula när det här är över. Det är så mysigt att bära runt på den trots att det är lite jobbigt ibland. Kram

2008-09-15 @ 18:06:28
URL: http://annlouise.blogg.se/
Postat av: Linda

hihi jag känner igen det där. Hon ska alltid börja som värst när jag gått och lagt mig. Precis som att dem känner att man slappnar av och kommer till ro.



Har du fått några mer besked från din Bm angående snitt mm? Jag ska dit imorgon och hoppas då få lite svar. Det är ju ändå v 34 nu...

Ha det!

2008-09-15 @ 19:14:02
URL: http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0