Hicka.

Då var det dags igen. HIck Hick Hick. Mysunge!!!
har suttit och sett film, en riktigt dålig faktiskt. Men skönt tidsfördriv nu innan sambon kommer hem o ja skall göra mat.
Katterna har legat o myst bredvid mig i soffan. Och jag har försökt urskilja vilken av bebis kroppsdel som har stått rakt ut på vänster sida? Antingen en fot eller ngn del av armen.

jag längtar så mycket nu tills bebis är redo att komma ut. Jag känner mig ganska så tung. Det mesta har satt sig kring magen. Och det är svårt att sova bra. Och s¨vill jag självklart ha bebis hos oss så vi kan lukta och pussa på dig hela dagarna.
Nu får jag njuta av att känna rörelser vilket åsklart också är mys.

Skall passa på att gå på bio, äta ute och bjuda hem vänner på mat också innan det är dags. Sånt man inte kommer hinna sen i början.  Så nog kommer dagarna gå.... men lite långsamt om jag får säga mitt. :)

Ser att ni är många som läser, men få som kommenterar... vore kul om ni kunde skriva ngt ibland.

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise [En bulle i ugnen]

Här har du en till som hickar. Hela magen rycker både hit och dit när den sätter igång. Haha :P



Jo jag mår bara jättebra men det börjar bli lite tungt nu och så sover jag minimalt och det är lite slisamt. Allmänt förvirrad är jag också, men det är väl ganska normalt. Haha :P Mår du bra och hur känns det att det kanske blir planerat snitt för er? Ha en härlig fredag!



2008-09-12 @ 12:52:15
URL: http://annlouise.blogg.se/
Postat av: Karin

men tänk, alla ser ju typ lika ut nakna, som någon skrev nyss.. "bara olika storlekar på delarna" haha

2008-09-12 @ 13:09:15
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0