I matbutiken.

Vi står i kön och väntar på att det skall bli vår tur. Står och diskuterar hur vi skall fixa med maten vi skall bjuda på ikväll när min sambo säger:

Kyss mig!
Jag: Naah men det kan jag väl inte göra här i kön, alltså hångla?!
Men Pussa mig då!
Jag: *pussar*
Du hade minsann aldrig tyckt att man ej kan kyssas i matvarubutiken för nåt år sen!
Jag: nej men det är skillnad, som mamma måste man uppföra sig!I alla fall verka uppföra sig!

Haha.
Shysst konversation!

Nej nu skall vi fixa med lite förberedselser inför maten. fastän att man försöker att inte överdriva mat o allt man skall bjuda på inför kvällen, så kommer man alltid upp i över 1000 spänn. Det gör vi jämt bara vi skall ha en liten middag med två gäster. Summa summarum; Fan vad vi är generösa!!:)

Nej skämt o sido, men det lär ju ryka på en del eftersom vi skall tima in så många som möjligt nu innan bebbe kommer!
Och för att inte tala om älsklingens 30årsfest lite senare i år, tjo fadderillan. Men fest är kul om det är påkostat - ännu dyrare! Håller ni med?

Nej dags att fixa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0