Ikea.

Älskling kom hem från jobb, vi käkade o sen hoppade jag av vid Ikea för att gå där medan han klippte sig.
Köpte lite förvaringslådor till skötbordet. Sen tänkte jag hitta ngn fin lykta man kunde hänga på balkongen, men blev en massa annat istället. Köpte nya krukor, blommor, ngn kudde, ljus och de förvaringslådan jag skulle ha.
Så nu har vi fixat iordning lite. Det skulle behövas en utrensning, men jag väntar iaf en vecka. Så ni inte tror att jag drabbats av förlossningsstädning. Man brukar göra den en vecka innan förlossning. Men nej jag skall nog börja städa om en vecka, det kanske hjälper så bebis kommer om två veckor. Perfekt ju!:)

hade varit perfa i början av oktober!
Vi hyrde en deckarfilm på väg hem som vi skall kika på när idol är slut.
Det är så spännande o lista ut vem förövaren är.
Sen blir det sängen. Gäller att passa på att vila så mycket man kan nu!




Kommentarer
Postat av: Fashion and photo

Jag är 23. Min sambo och jag börjar bli lite sugna, men jag måste göra klart mitt exjobb först och skaffa jobb... :)

2008-09-23 @ 20:39:58
URL: http://fashionandphoto.blogg.se/
Postat av: Evamy - i väntan på bebis!

Nej, det vet viinte.. Vi vill att det ska bli en överraskning!

2008-09-23 @ 20:59:23
URL: http://evamys.blogg.se/
Postat av: Annah - med bebin i magen

Ibland är dom onda och ibland bara obehagliga.

Men det brukar gå över om jag sover några timmar då och upp med benen :)

Jag mätt mitt SF mått första gången idag och det låg på 26 så det var lite över kurvan, men normalt :)

Åh vecka 37, vad skönt! Då är det snart dax att träffa den lilla :). Avundsjuk jag blir!

2008-09-23 @ 21:27:02
URL: http://carpeannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0