jag är sur.

Hur tusan gör man för att bin header skall synas igen, och inte vara täckt av inläggen?
Skulle vara evigt tacksam om det fanns ngn själ som kan säga mig varför den blivit så?

Annars började morgonoen ok. Lite stel i höfterna och magen, men annars kan man inte klaga. Så länge det inte är värre så är jag nöjd. Det brukar kännas bättre när man kommer igång och rör sig. Så jag kom igång och rörde mig till soffan med frukost där jag nu sitter. Visst var det en jäkla motionsrunda jag fick?
Nej men jag skall försöka komma ut på en liten promenad senare idag, kanske ikväll när sambon komme rhem så kan vi gå tillsammans. Om han inte har ngt emot att gå i snigeltakt villsäga.

Pratade nyss med mamma, hon och min bror skulle ut och gå i affärer idag, och käka ngt. vad mysigt det låter. Förklarade en mysig kofta jag vill ha, mamma sa att hon betalar den åt mig, Världens bästa!
Men skall vänta med att köpa den tills nästa månad, så slipper jag sukta över att jag inte kan knäppa den ordentligt.

Spelkvällen var riktigt nice, och vi fick jättegod mat.. som vikta pannkakor med fyllning, creme fraiche och sallad. Mumma.
Var hemma vid 23 och somnade senare.

Jag hoppas mina bilder kommer idag. Det är snart en vecka sen de togs.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0