Jag lever på halstablett.

Medan sambonär sitter här och äter chips så tuggar jag halstabletter. Lyxigt va?
Jag ska ju minska mitt sockerintag så det får bli som en hjälp att äta sånt ist för chips.
Men nog är det svårt när man har en massa godsaker hemma. Nu är det karaktär och disciplin som gäller.
Men hur hanterar man det egentligen? Jag kommer ju drömma om godis, få massa ticks och sånt konsigt.
Det är ju också ett slagt missbruk med socker...

Men än så länge funkar det fint... sitter och dreglar i pringlesburken här istället. Hoppas sambon samtycker över mitt beteende.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hoppas du lyckas!! Lycka till :)

2008-09-01 @ 21:26:35
URL: http://whattowear.blogg.se/
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Ja det är inte lätt att hålla sig från socker när ens sambo mumsar på något gott.



Svar: Tack!

2008-09-02 @ 12:02:38
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0