Jäkla myggor.

vad e det för jäkla sätt att inskränka på vårt privatliv. Att flaxa in nattetid i sovrummet hur som helst, men haaallåååå? jag menar lite privacy skadar väl inte, eller?
Jag pratar om myggorna som bokstavligen talat verkar ha invaderat vårt sovrum inatt, och BARA bitit mig de små jäklarna. vad e det för fel på min sambos blod då? Eller var detta någon slags kupp? Jag förstår inte.
Det enda jag uppenbarligen förstår är att man inte skall få sova vettigt (som om man redan inte hade svårt att hitta en bekväm ställning att sova i) utan vakna till och klia frenetiskt ett tag för att sedan efter att ha varit uppe och kissat och druckit, äntligen kan somna om igen. Tack, det var snällt.
Låter jag sur och irriterad? Inte alls. Tycker bara det är jäkligt trist när halva ens fredag går åt till att klia myggbett man fått överallt. Well det lägger sig nog under dagen.
En kompis kommer över och fikar, och så skall det tvättas. Plus att det nog faktiskt blir spelkväll idag igen med grannarna. Det lutar åt det. Trevlisch tycker jag.

Hur ser er fredag ut?



Fråga om lov först din jäkel.

Kommentarer
Postat av: jenna

Hej!

Klimathotet är en viktig fråga och ett stort problem.

Idag har jag en fråga på min blogg som handlar just om detta. Kolla gärna in och bidra med ditt svar och dina åsikter. Gärna tips och hur vi kan stoppa detta.

Ha en bra dag!

Puss och Kram// Stockholmsjenna.blogg.se

2008-09-05 @ 12:24:12
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: B L O N D I N A

sv: mjo men de blev inte som jag ville haha :P jag gillar jeans (:

2008-09-05 @ 17:05:30
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0