Järn.

Gick upp till centrum o köpte Blutsaft så jag får upp järnvärdet lite. Sen åt jag en dagens på ett deli här i centrum. Jättegott. Gick även o köpte smoothiefrukter som jag skall käka nu. Dock utan yoggi eftersom järnet inte tas upp lika bra då. Vilket tappar lite av hela poängen.

BEBIS HAR HICKA IGEN!!! Sötaste bebisen, jag längtar efter dig som tusan nu!! Du kommer väl om 2 veckor? Det hade varit lagom.

Fick en biobiljettskupong av killen i kassan på affären. han tyckte att jag skulle passa på att gå på bio nu innan bebis kommer. Så det ska jag o sambon absolut se till att utnyttja. För det är ju sant. man får passa på nu. Sen blir det nog mest hyrfilm. Där vi kan sitta och snutta med vår älsklingsskatt under tiden. Tänk vlken mening ens liv kommer få. Man kommer säkert inte tycka att man haft ngt egentligt liv innan bebis kommer. Kan jag tänka mig. Det måste ju vara allas högsta önskan att få barn. Om man nu vill ha barn såklart. det är det ju inte alla som vill.

Längtar tills ikväll, då är det singelmammorna på teve, och imorrn skall jag till BM. Älskar att gå dit till barnmorksan. Det är så mysigt att lyssna på bebis hjärtljud. Och så hoppas man ju att ens övriga tester är lika bra som de brukar. Hoppas hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0