Julsugen.

Satt och kikade i Elloskatalogen på balkongen innan när jag åt middag.
de hade en massa nya julsaker som de börjat sälja. Och jag som älskar julen blev helt till mig.
Högtider i all ära, men det är ngt speciellt med julen tycker jag. det är en familjetradition som man håller fast
vid i vått och torrt. Tända ljus, god mat, mysigt umgånge, julklappar, kalle anka...snö...
Jul är min grej helt enkelt. Vad tycker du, längtar du till julen?





Detta kommer dock bli den bästa julen hittils,eftersom vi då fått vårt kärleksbarn!

Kommentarer
Postat av: Katja

Håller med dig, älskar julen! Satt också och tittade i katalogen och det kliade i fingrarma, vill julpynta :) Får ju självklart vänta lite men det ska bli så kul att få julfint!! Vi kommer förhoppningsvis också ha fått vår bebis till jul, vore skönt om förlossningen satte igång innan dess och inte väntar till den 24...



Ha en fortsatt fin kväll!

2008-09-24 @ 20:51:55
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0