Kassa läkare.

var o skulle lämna urinodling idag för att kolla urininfektion. Det var inga bakterier som tur är så nu känns det lugnare när man vet. Sjuksyster tog ju en sticka i urinen och sa att jag hade +3 i socker och tyckte jag skulle kolla dibetes o sånt.
Jag blev ju såklart rädd. Läkaren sa att jag skulle kolla blodsocker med ett stick i fingret på labbet vilket jag gjorde.
det låt på 4,7 och INGA bakterier alls eller socker.
Stickan hon testat med var gelt missvisande, och när de tog en ny sticka i samma prov så visade de på knappt ngn ökning alls.

Helt sjukt. Hur kan de ha så missvisande test?
Jag blev sjukt irriterad eftersom de stressade mig i onödan.

Så jag unnade mig en god fiskgryta till lunch på ett mysigt ställe. Riktigt gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0