Lite varje vecka.

Är ju hemma och vankar nu några veckor. Försöker hinna med sånt man annars inte hinner med så mycket av.
Bara det att när man väl har tid så kommer man aldrig på vad man vill ha tiden till? Visst är det knepigt?
2 dagar har snart passerat och nu är det bara en föreläsning kvar som är inbokad denna veckan, men det blir precis lagom att ha tors och fredag ledig, kommer eventuellt en kompis på fika då, och det har man ju alltid tid till. *ler*

Det ska bli intressant på föreläsningen imorrn, antingen blir man jättepeppad eller jätterädd. Men jag känner mig relativt trygg så jag tror jag snarare blir peppad. I hope so. Hoppas älsklingen också blir det så han inte blir rädd istället. Men sådana kurser är ju inte till för att skrämma människor utan snarare upplysa. Så det blir nog jättebra, det tror jag de.

Känner mig fortfarande lite dåsig i skallen, men har inte ont i halsen så direkt nu iaf. Kanske bara är lite förkylning i kroppen, nåja halstabletterna är iaf snart slut. Och idag medelsyndade jag, köpte lite godis för 179 kr/kg, det kallar jag lyxgodis, måste vara lyxigare för kroppen intalar jag mig genast då.


Kommentarer
Postat av: Sabine

när du loggar in på blogg, så ser du en översikt över din blogg,

då kan du trycka "skapa ny blogg" å så gör du en ny som du väljer å lösenordsskydda.

sen skriver du ett inlägg där, kopierar adressen och länkar inlägget i din publika blogg.

så när personer klickar på länken krävs användarnamn och lösenord.

2008-09-02 @ 17:54:15
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Linda

Oj! Det var dyrt godis...

2008-09-02 @ 18:07:25
URL: http://lindassblogg.blogg.se/
Postat av: emelie

Bra blogg du har:D!

2008-09-05 @ 18:24:20
URL: http://cyreus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0