Lunch i solen med mina favoriter.

Älskling jag och vår älskling i magen, bestämde oss tidigt idag att åka ut och luncha och fika på djurgården.
Det är ju en fantastisk dag, och säkert en av de sista soliga dagarna detta året. Man vet iaf aldrig när det blir riktigt kallt.
SÅ vi åkte ut till villa källhagen där vi först käkade lunch 150kr för köttbullar, mos, lingon och sås. Men det var ju så mysig miljö och så gott. Så värt det såklart. det är det alltid att få spendera tiden med sina favoriter.

Efter det så fikade vi och satt kvar 2h och bara pratade, kollade människor och bara njöt!
Vi konstaterade att alla tjejer som var där var i stort sätt blonda. Blont är snyggast i solen tycker jag, längtar tills jag kan slinga mig igen. Vill inte utsättas för stark lukt nu.

Bebis har hunnit med en omgång hicka idag, och lite strech. Han är så underbar. Och vi längtar o längtar.
Vem vet, kanske är detta sista helgen utan barn? Vi går ju faktiskt in i Oktober på onsdag. Oktober - den gyllende månaden då vår skatt är beräknad att födas! Wow!



Här var vi idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0