Lyxa till det lite nu.

Jag behöver tips och ideer på ngt vardagslyx som jag kan göra nu i nästa vecka.
Jag vill göra något så jag får dagarna att gå snabbare, och så vill jag unna mig något som jag kanske inte hinner göra direkt sen. Känna mig lyxig helt enkelt.
Det jag funderar på är manikyr, ansiktsbehandling, pedikyr mm.
Shopping är inget bra alternativ då jag väntar tills jag kan ha vanliga kläder...
Men vad skulle du ha valt? Pris spelar inte så stor roll, kring 1000 lappen max.

Men något känner jag för att göra...SOO HELP!

Nej dax för gos med katterna, sambon jobbar lite nu invöf matchen.. sen blir det mys framför teven ikväll, UTAN godis. Och seriöst så går det faktiskt ganska så bra. Även om jag tar en bit hit och dit.


Kommentarer
Postat av: Anna

hehe vilken söt bild!

2008-09-06 @ 17:41:30
URL: http://annakubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0