Magen växer.

Har ni knatat upp och lämnat in filmen. Det känns i kroppen att man varit igång idag.
imorrn skall jag ta det lugnt har jag bestämt mig för. Man skall ej slita ut kroppen, nu är det meningen att man skall vila.
Har en fiskgratäng i ugnen, det skall bli gott. Älskar findus med dillsmak. Den är bäst.
Hoppas bebis med gillar den!;)
Satt och kikade igen lite gravidbilder.
Visst växer magen?
(har dock ingen från denna v, så ni får hålla er tillgodo med att se skillnaden)

jag älskar min mage, och vår älsklingsbebis!!




Vecka 16.                                  Vecka 24.                    Vecka 35

Kommentarer
Postat av: Sara - mamma till Rasmus 7 v.

Du frågade om min förlossning.. det gick hur bra som helst alltihopa! Var inne på sjukhuset 7 på morgonen, 7 cm öppen och kl.9 på morgonen var han ute. Så 2 h i förlossningssalen! Och allt gick såå bra! Jag har skrivit ett inlägg om förlossningen i korthet nånstanns om du orkar leta. (Förstår om du inte gör det..) Hehe.. Måste bara passa på att säga åt dig att njuta av magen din sista tid som gravid!

2008-09-24 @ 19:51:40
URL: http://tiger.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

o så fin mage =) längtar tills jag också får en sån haha =)

kram

2008-09-24 @ 20:55:10
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0