Mina laster.

Gick upp för att lämna tillbaka filmen, det duggade lite och gud så skönt det var med frisk regnig luft. jag hoppas jag kan sova sen inatt, för jag deckade ngn timme på sängen efter att jag läst.
I alla fall... back to where i started... promenaden så skönt. Men gud vilken tid det tar att bara ta sig till centrum som vanligtvis är 7 min bort. Jag räknar med minst 15 nu, men så är det när man går som en säl. Så det är alltså bara att gilla läget om det ösregnar eller inte. Nothing to do. Det var därför ag var smart nog att ej duscha o tvätta håret innan, utan skall göra det nu medan maten är i ugnen. Blir findus fiskgratäng. Måste få i mig fisk. Sen slank det ner cashews och som vanligt mörk choklad. Men det är ju så gott. Och känns betydligt bättre att vräka i mig nu om jag måste, så slipper bebis få massa onödigt socker.

Jag har haft vissa cravings under min graviditet. De som jag känt av att jag varit sugen på är:

'Saltlakrits, mest i början av graviditeten.
*Jordgubbar fick jag med sug efter tidigt.
*Mjölk och vanligt smör, haha jag som knappast druckit eller aldrig ätit smör innan.
*Knäckemackor, var också en stor last.
*Choklad, marabou apelsin eller mintkrokant är ngt som förföljt mig. Men nu är jag bättre och äter mörk choklad.

Nej nu var det duschen, dags för bebbe att få massage och mig att peela kroppen med passionsfrukt. Sen är det idol och Sverigematch.


v 35, 34+1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0