Mumma-choklad.

var TVUNGEN som fan att ta en delikatchoklad efter maten jag käkade nyss. Och haleluja vad god den är. Min favvo.
Rocher choklad eller vad de heter?
Vad har i för favvos?



Ska se om sambon hinner hem snart. Isf skall vi åka till bebbebutiken (läs mitt extrajobb) och se om vi kan hitta ngn bra babyskydd och lite andra saker vi behöver. Lika bra att ladda kontot, det är absolut livsfarligt att gå i sådana affärer med en kalaskula på magen. Och med en kickande älskling i den. DÅ blir man tagen av alla gravidhormoner och shoppar loss rejält. Om det är roligare att shoppa bebissaker än saker till sig själv? Jodå LÄTT!
Vagnen är fortf på deras centrallager men det lät nu som att vi får den nästa vecka.
Det hoppas jag bannemig. vill ju sitta här hemma och vila ögonen på vår Rolls Roys. :)

Kommentarer
Postat av: sandra,melinas mamma<3

Jadu, jag kände inte ens av att hon fixerade sig :/ ja fick reda på att hon var fixerad på sista mvc tiden och det var några dagar innan hon föddes och då var hon fixerad :P

2008-09-19 @ 17:53:04
URL: http://sandriiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0