Mys.

Vi har haft en mysig kväll. Med god mat, pokerspel och nu ser vi Beck.
Det är precis så lagomt o mysigt som jag i detta tillstånd vill ha min lördag.
När man tar det såhär lugnt så känner man varje rörelse som bebis gör.
Det är såå mysigt. Och nyligen kändejag hicka igen. Eeeelingsklingsbebis!!

Imorrn blir det nog ikea o köpa lite förvaring till skötbordet.
Sen blir det nog lite fix och laddning inför en ny vecka,
Tiden springer ju bara iväg... och lika glad för det är jag.

trevlig kväll, nu fortsätter filmen.

Kommentarer
Postat av: Dorothéa

Jag tänkte svara lite blandat, men när jag tänker efter så är det inte mycket som behöver hända för att jag ska bli ledsen och tårarna sprutar.

Haha.

Nåväl. Det hör väl till de å, så får väl leva med det.



Åh jag har ju inte fixat min design själv, tyvärr =P

Ha en trevlig söndag.

2008-09-21 @ 08:50:21
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0