När man inte har något att göra.

Det slår nästan aldrig fel.
När jag inte har ngt att göra så tar jag fram kameran och tar lite bilder. Det kan vara på allt möjligt. utomhus som inomhus, på katterna, magen, mig själv, min sambo, inredning eller whatever.
Ikväll ha älskot varit tvungen att jobba hemifrån så då har jag fått sysselsätta mig själv.
Det är alltid lika svårt att komma på vad man skall göra. Visst är det sjukt. När man levde ensam så var man tvungen att komma på ngt att göra då man var ensam, men nu när man inte lever ensam så är det omöjligt att komma på ngt att göra när sambon inte kan leka. Vad brukar ni hitta på när ni skall leka ensamma?

Jag sa ju det, jag tog fram kameran.




Jepp jepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0