Njuta.

Vet inte exakt hur många timmar jag spenderat i solen på balkongen.
Det är som bäst där nu när det är skugga, men ändå ljust och varm luft.
Det är underbart. Och ännu bättre trivs man nu när jag städat undan tomflaskor mm.
Satt först och läste söndagsbilagorna och vart lite less när jag insåg att de tog slut ganska så snabbt.
MEEEHN som en skänk från ovan får jag hem nya numret av MAMA i brevlådan. Det kunde inte kommit mer punktligt.
Gjorde lite mat, och käkade inne, innan jag återigen satte mig med nya numret ute och bläddrade. Mycket bra nummer faktiskt. Det varierar lite i läsvärdhet, men jag gillar tidningen överlag, den är sådär lagom trendig, och inte bara blöjig som en del sådana tidniingar kan vara. NU lääängtar jag ännu mer efter vårt knyte. Undrar när han bestämmer sig för att komma ut till oss? Om 2 veckor? och 4? Om 5 dagar? We dont know. Men jag håller fortfarande fast vid antingen den 8onde eller 10onde. Brorsan håller sig till sin födelsdag den 13onde... Sambons datum minns jag inte, han har nog inte sagt ngt specifikt. mer bara en vecka innan.. typ.

Har pratat med min kära kompis maria en timme, sen laddades batteriet ur. Sen ringde en annan kompis Lina.
Och sen brorsan. Så dagen har bara flytit. Nu skall jag finally hoppa in i duschen och tvätta håret, fixa mig o sen blir det nog lagom meden stund till på balkongen innan min käre sambo kommer och hämtar oss. Då skall vi hämta vaaagnen.

Kommentarer
Postat av: JENNIE & EXXA

Hur känns det när det bara är några veckor kvar? Min kompis Elin fick sin dotter igår, 3 veckor för sent, lättnad är nog bara förnamnet :)

2008-09-25 @ 14:58:43
URL: http://exxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0