September=skinnpaj.

September - välkommen.
Och det känns underbart i luften. Lite sådär höstligt kallt, inte fryskallt, men inte kvav-varmt, precis sådant väder som jag gillar efter en hygglig sommar. Även om jag inte orkar med direkt sol denna sommar så känns det skönt med höst nu.
Speciellt då nya HM katalogen dimper ner hemma och man hittar alla snygga höstkläder, stickade koftor, tjockare chinos, skinnjackor (fejk) och alla mysiga sjalar. ME gillar.
Så när jag klev iväg imorse så slängde jag på mig min fejkade skinnpaj från HM och min favvo-sjal. Och helt plötligt kände jag mig mer välklädd än på länge. kanske för att jag generellt gillar jackor, och på sommaren har man ju oftast ingen på sig. Och för att inte tala om sjalar, de gör susen runt halsen och piffar upp outfiten rejält tycker jag.

Andra bra saker med att September och hösten börjat är att alla bra höst-serier börrjar igen.
På onsdag börjar Idol och det är ju jäkligt nice o sitta o kika på på fredagskvällarna, och vardagskvällar.
Jag är en sådan älska-fredag brud och kan inte tycka att ngt är bättre en trött fredag än att äta god mat, snacks och kolla Idol.

Det gillar jag med hösten.
Så välkommen September. La la la la la la la.



Jag och min skinnpaj. (bortse från min mindre snygga min)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0