Singelmammor nu.

Vi kom nyss hem och har ätit och lekt med våra små monster (läs katter) de blir så fulla i fan på kvällen, men det är riktigt kul! Dagen har gått ganska så snabbt idag trots att det inte har gjorts ngt speciellt. Nu är det singelmammor på teve, man blir så sugen på att tiden skall gå u så man kan få snusa på sin lille bebis. Jag längtar mig gråhårig.
Det måste ju vara den bästaste upplevelsen man kan vara med om.
Bebis har varit väldigt aktiv idag, det är så mysigt. Och jag fick mig en rejäl "kick" uppåt. Mitt hopp är ju att bebis har lagt sig åt rätt håll, även om jag inte tror det. Men ännu finns det ju lite tid till det, så jag hoppas han itne busar alltför mycket med sin mamma.

Imorrn är det bm-besök, det är alltid mysigt att lyssna på hjärtat även om man känner bebbe varje dag.  Älskade bebis, hur kan man vara så kär i ngn man inte "träffat på riktigt" ännu.

Nej måste kika vidare på singelmammor nu, jag gillar namnet Silas massa, tycker det är så fint.

Vad tycker du?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Svar: Sammandragningar kände jag av först under sista veckan innan förlossningen startade. "Mensvärk" kände jag under i stort sett hela graviditeten.

2008-09-09 @ 05:34:47
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0