Singing bee.

Singing bee kanske är ngt för mig? Jag som inte kan sjunga men älskar karaoke! Toppen jö!
jag tycker man blir på riktigt bra humör av det programmet, trots att jag har ryggvärk till o från.. sk förvärk. Som är normalt så länge de ej gör ont. Och de gör det ej, tack o lov. MEN det känns att kroppan jobbar. Och så känner jag mig lite hängig i kroppen, tung i huvudet o så.

Vi sitter o mumsar tutti frutti godisar o chokladen jag pratade om innan. Magen spänns ut titt som tätt av vår älsklingsbebis. Det känns efter ett tag när man fått sig några fina kickar. Men det är ju mys samtidigt. Ett tecken på att han har det bra!

har ett en snygg stickat väst från indiskan som jag måste köpa. Den är jättefin tycker jag.
Nej just det, skulle ju skicka en magbild till sambons syster. Se om magen får plats på bild bara:P

Kommentarer
Postat av: Dorothéa

Ja oj vad har man inte handlat =)

Vi håller på och flyttar till hus just nu så shoppingen har fått stått still i 2-3 veckor just för att det är onödigt om den mellanlandar här i våran 2a på 70kvm istället för enplansvillan på 150 kvm =P

Hehe.

Det vi har kvar är väl säng och sängtillbehör, det kommer kosta oss dryga 7000kr

Sen 2 bilbarnstolar 3000



Sen ska du se att man kommer på lite saker under de återstående veckorna, beror väl på hur länge de två kommer stanna därinne nu.

Hoppas på ett bra tag till iaf, men vi får se. Lillkillen trodde dem höll på och fixerade sig sist vi var på UL och flickan ligger bara och trycker på honom.

Haha, busungar där =P



När var du beräknad?

Ha en bra dag.

2008-09-20 @ 09:22:11
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Dorothéa

Hehe ja blir en del, men man tänker inte så mycket på de. Planerar bara inköpen på ett annat sätt har jag märkt =P

Njaaa det där med sömnen är ju inte bra just nu, men ja.. försöker vila mig igenom dagarna. Har ju vart sjukskriven sedan v. 11 så har kunnat ta det lugnt igenom hela graviditeten.. så tycker ju inte man borde få så tidigt iaf =)

Hoppas dem kommer efter v.35 så vi slipper ligga på neo.avd av den anledningen då.



Å vad roligt, inte så långt kvar då =)

2008-09-20 @ 12:54:19
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Lisa

Singing bee är så roligt :D

2008-09-21 @ 20:34:06
URL: http://llisabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0