Snart.

Vi har inte satt igång filmen ännu. Det blev lite uppskjutet. har lekt med katterna och sett friidtrotten först. Men snart så skall det sättas på film. Ja nån annan påsättning är inte att räkna med om ni trodde det? Annars kan ni ju bara föreställa er att en badboll har ngt intim-liv så förstår ni det omöjliga.
Men tro inte att det är synd om min sambo för det, han får så mycket närhet ändå, jag klänger på honom 24-7, mest för att få stöd för ryggen...men vi låter honom tro att jag är besatt av honom (som förvisso stämmer till viss del) det njuter han av såklart.

Nej dags att återgå till soffan, fick mig nyligen en rejäl knuff, kändes som att man fick en kroppsdel upptryckt i sidan. Mysigt så klart, men ömt det med. Det är en stark grabb i magen, det vill jag lova. Lik sin mamma, lik sin mamma. ;:)

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: gabby

hej, har inte börjat med bloggen än, kanske blir imorrn :) trevlig helg! kram

2008-09-06 @ 10:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0