Som en stjärna.


vid 14 till fotografen för att ta proffesionella bilder.>aFVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVGE3 (katten lyckades visst gå på tangentbordet)  Det var verkligen häftigt att stå i en studio och bli fotad av ett proffs. Hon sa några gånger att jag liknade en ung meryl Stripes, heter hon så?

På de flesta bilder var det bara iförd underkläder och på några var det mera tufft i skinnjacka, tror det blir riktigt coolt.
Längtar tills bilderna kommer om några dagar. Blev säkert 50 bilder varav hon fixar fem förstoringar till mig på de jag tycker är bäst. Hoppas jag känner mig nöjd med några iaf, men nu känns det så...



Fick ett panikutbrott på ena katten precis, han var på och skulle klösa mot den nya soffan och DE brukar aldrig kläsa på ställen de ej får utan enbart på sin bräda. Men antar att det nya tyget är mysigt. Men jag fick spel, de måste lära sig att inte den är ngn ny bräda för klösning. Nu ligger han här och purrar och jag kliar honom på magen... hoppas han lärt sig en läxa. det är svårt hur man skall säga till en katt...så fort jag säger till honom, och höjer röster så Jamar han tillbaka.
Vet inte vad han menar med det dock.

Kommentarer
Postat av: Karin

när jag har ett sånt här toppjobb tänker man väl inte direkt på att plugga:D

2008-09-02 @ 17:22:23
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Sabine

vad kul, vem var fotografen?

2008-09-02 @ 17:30:03
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Karin

jag har ett drömjobb och känner massa roligt folk här, så jag trivs skitbra.. men klart man saknar familj, vänner och lägenhet ibland.. men man kan väl inte sitta på samma ställe hela livet

2008-09-02 @ 17:35:19
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0