Stackars misen.

Idag fick vi äntligen provsvaren gällande lillkatten och hans utslag. Det visar sig att han är allergisk mot pollen, gråbo och en massa andra buskar och gräs. Så alltså ingen bra ide att ha honom ute under vår och sommar utan att ge honom allergitabletter först. Skönt att det börjar bli höst så att pollen avtar och han kan bli kvitt sin tratt han haft nu i 2,5 månad stackarn. Synd om honom att han är allergisk, men skönt att äntligen veta vad det är han troligen får utslag av, lillmisen.

Ikväll har vi varit och handlat mat, gjort egen hemmagjord pizza och kollat Idol. Vilka hjältar det finns, en del har ingen självinsikt medans andra är hur grymma som helst. Tycker han den siste som fick köra två låtar var riktigt bra, tror han kommer komma riktigt långt.

Nu ska det jäsas lite i soffan, magen värker och spänner så då är det vila som gäller, och inte mig emot.
Imorrn kommer en tjejkompis som jobbar i närhete på en snabb fika, det är ungefär det jag orkar just nu. Fika hemma hos mig alltså, perfekt med sällskap hemma nu ist.
Funderar på en tjejmiddag nu snart. Men får se om man orkar ta sig an allt man vill.

Har du en trevlig kväll? Det har jag.

Kommentarer
Postat av: Nicole

ooj. jobbigt läge för en katt. Hm. han får hålla dig inne nu då.

2008-09-04 @ 22:31:14
URL: http://nicoliis.blogg.se/
Postat av: Sabina ( kusinen )

Hellu. Hoppas du sag mitt lilla meddelande pa facebook. Nar e de bebisen e beraknad att komma? Hur kanns de att bli mamma?:)

Manga kramar

2008-09-05 @ 03:35:51
URL: http://clubsandwich.blogg.se/
Postat av: Karin

ja det ska bli skönt:)

2008-09-05 @ 08:28:27
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0