Städat.

har plockat och städat undan en del. Lekt med katterna med. De uppskattade måttbandet som en väldigt spännande leksak. :)
Skall sätta mig och fylla i pappret till fk nu om föräldrapeng, sen funderar jag antingen på att se strandvaskaren, eller om jag skall koka napparna o fixa lite sånt? fast jag väntar nog till helgen med det, men det är mkt småsaker som man skall fixa med iaf. man får passa på när man är ledig, och gud vad glad jag är att jag faktiskt är ledig så jag hinner med att både vila och fixa det jag vill.

Enligt barnbutiken kommer vår bugaboo nästa vecka, jag vill verkligen ha hem den nu och provköra den med en nalle eller nåt. D:) Den är s snygg den vagnen, och trots priset på över 10 000 så ångrar jag inte en dag att det var den jag valt till bebis. Den är smidig, och lätt, samt att man kan sätta på stora hjul fram om mna vill. Perfekt vagn för oss helt enkelt.

Sen är det maxicosi babyskyddet vi skall inhandla när nästa lön kommer, eller om vi gör det innan, får se.
Måste även köpa badprylar och febertermometer, babygym och babysitter. Så det lär bli en del utgifter.
Men allt bebis behöver skall han få, allt skall finnas hemma. Måste kolla på amnings-bh och amingskudde med.
Men det är ju inte säkert man kan amma, så det är inte lika bråttom med det. har iaf ersättning hemma om amningen inte skulle fungera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0