Städmani.

Drabbades strax efter att älskling åkt till jobb - av en städmani igen. Städade en massa kring datorbordet och sådär. En massa som skall slängas. Lika bra att ta itu med sånt nu, sen hinner man nog inte.
Jag tycker om när det är utstädat, och inte för mkt prylar, det gör mig pillrig som pippi långstump skulle säga.

Nu väntar jag på att laxen skall tina, tänkte sitta ner några min och vila mig... sen blir det lax och pasta faktiskt.

Vi kanske skall gå på bio ikväll. Det hade varit mysigt.

Idag är det 20 dagar till bf!! Och vecka 38 idag! Det närmar sig med stormsteg. Snart får vi träffa dig älsklingsbebis!

Kommentarer
Postat av: Linda

det låter som att vi är ganska lika på vissa punkter. jag hatar när det blir för mycket grejer överallt. min mamma brukar pika mig om hur det ska gå nu när vi får barn som kommer lägga saker överallt. jag har också svårt att sitta still och inte fixa...

2008-09-30 @ 14:45:02
URL: http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0