Städning på schemat.

Vi låg och drog oss ganska så länge imorse. Skööööönt!
Älskling åkte precis till jobb, och jag väntar på att tvättiden skall börja.
har verkligen rensat ut i badrummet nu så det ser mycket fräschare ut.
Blir lätt att det står massa väskor och påsar som man ändå inte använder.
SÅ nu när jag ändå måste ägna dagen åt att tvätta kan jag lika bra städa lite med.
Det vi köpte på ikea igår blev jättebra, och ännu en anledning till att städa ur lite och rensa.
Japp sånt man kommer ha svårt att hinna sen.
Men även om jag skall städa så tänker jag ta det lugnt, sitta ner o vila emellanåt.
Tänker inte ta ut mig. Nej det är det inte värt. Men lite i taget så blir det bra.
Igår balkongen, idag toaletten.

Vad gör ni idag?


Kommentarer
Postat av: Evamy - i väntan på bebis!

hehe jag är också ganska nyfiken. och jag är säker på att det är en tjej medans fredrik är säker på en kille :P men vi ska hålla oss!



Det är nåt konstigt med din blogg.. man måste trycka på den där lilla oranga saken uppe i hörnet för att kunna se vad du skrivit!

2008-09-24 @ 12:14:28
URL: http://evamys.blogg.se/
Postat av: Evamy - i väntan på bebis!

aa, först så ser man hela sidan sen när sidan laddat klart så försvinner allt och då måste man trycka på den..

2008-09-24 @ 12:57:12
URL: http://evamys.blogg.se/
Postat av: Linda

åhh IKEA, dit vill jag med men får hålla mig en dag till så jag har något att handla för haha. Herregud vad jag smäller pengar när jag går hemma hela dagarna. Får lite onda blickar av min sambo ibland.;.)

2008-09-24 @ 14:00:08
URL: http://familyspace.blogg.se/
Postat av: Linda

vad jag handlar hmm, det undrar jag med ibland ;.) Det har blivit en hel del saker till barnrummet, barnkläder, inredningsprylar, kläder till mig mm... Ja jag är hemma hela tiden har varit det sedan 1 sept. Jag pluggar i vanliga fall men fram tills november har jag inget i skolan (har redan läst den kursen de gör nu)så jag sysselsätter mig med saker här hemma, vår hund, träffa kompisar och bara försöka varva ner lite.

Jag är inte så bra på att ta det lugnt men börjar bli bättre. Jag känner en massa sammandragningar hela tiden men jag antar att det är vanligt.

2008-09-24 @ 16:38:46
URL: http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0