Stockholms enda dansgolv.

Lyssnar på en av mig relativt nyfunnen radiostation. 107,5 - den heter just så. Stockholms enda dansgolv.
FYlld med en massa svängig dansmusik, och man vill bara slita fram micstativet - och vråla. Eller varför inte singstar?
Tusan vilken bra ide! Det skall jag minsann göra. Det var såå längesen jag sjöng.
Skall köpa Abba singstar när det kommer ut.

Hoppas bebis gillar musik, men jag tror det. Det blir alltid lite fart på honom i magen när det är disco på gång.

Vilken radiostation lyssnar du helst på? Slå på denna annars o sväng de lurviga!




Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sv: Okej det ska jag försöka att komma ihåg! Annars kan du alltid kika in på min blogg, för där kommer jag garanterat att skriva om den.

2008-09-29 @ 17:56:36
URL: http://mmmaols.blogg.se/
Postat av: Fashion and photo

Färlåt för mitt sena svar på din fråga. Har haft lite mkt att tänka på de senaste dagarna med allt inf resan. En liten kompaktkamera jag rekommenderar är den jag själv har (el nyare modeller av denna om det finns): canon powershot A720 IS. Dock tar den inte alls lika bra bilder som min systemkamera. Men såfort det kommer till systemkameror så blir de ju både klumpiga och tunga eftersom man vill ha med sig olika objektiv (för olika motiv). Samt att systemkamera blir MYCKET dyrare. Men det hela beror på vad du är ute efter. Men mitt tips är: köp inte en billig systemkamera i en för enkel modell om du vill 'spara' pengar. Köp då en bättre kompaktkamera först. Annars finns det billigare systemkameror begagnat (tex blocket) i mycket bättre modeller än denya 'billiga'. Jag har själv en canon EOS 10D och den är bra mycket bättre än tex canon eos 400D eller nikon 40D. Lycka till :)'



Hur går det med bebisen, vill den komma ut?

2008-09-29 @ 20:01:36
URL: http://fashionandphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0