Surkärringar.

Kvällen börjar lida mot sitt slut, skönt säger jag som är trött nu.
Kursen vi var på var riktigt torr. Jag kunde allt, alltså ingen ny spännande kunskap.
Och damerna som höll i det log nog inte en enda gång tror jag. Torrt anser jag.
Man kan ju faktiskt göra en utbildning rolig.
Men nu blir det inte fler utbildningar för oss, nu kan vi nog det vi behöver kunna, och sedan är det böcker som gäller tror jag.
Vi åkte och åt kinamat efteråt, jättegott och mysigt med en stund på restaurang i all stress.
Nu skall det mysas med katterna och snart lägga oss, min rygg värker och älsklingen är med trött.

Ses imorrn.

Kommentarer
Postat av: Karin

nja, i vintras sen fyllde jag på utväxten i juni

2008-09-04 @ 10:11:44
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0