Time to go.

Det är dags att fylla upp kylen. Det är inte ekonomiskt att ha folk på middag varje helg haha.
Men det är trevligt.
Dock behöver vi mat nu så man slipper käka luft till kvällsmat, det vore lite väl torftigt känner jag.
Så nu bär det av till affären. Hoppas kunna trolla fram lite pengar nu, för rik är jag definitivt inte.
Med tanke på bebishandlingen i fredags, och vagnen som skall hämtar på onsdag.
Det kostar att ligga på topp.

Får se om jag kan kalla min sambo "pojken med guldbyxorna" idag eller inte?
han hittar tamejtusan alltid femhundralappar titt som tätt i sina brallor.
varför gör inte jag deT?

Kommentarer
Postat av: sandra , Sebastians mamma

Nej inte riktigt men efter 38 är de ju lagom =) Men han va så välkommen så=)

2008-09-22 @ 18:16:20
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Usch ja här e det fattigt som en kyrkråtta, längtar tills torsdag. Då ska det sista inhandlas.

Jag gissar på att du kommer föda den 15-16 oktober. Hoppas att bebisen kommer innan det men det är min gissning ;.)

2008-09-22 @ 19:24:28
URL: http://familyspace.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja man längtar ju verkligen men jag har ett bra tag kvar fortfarande. Inte förräns i december heh!



Japp hade foglossning när jag väntade min son William me. Men denna gång är de mycke värre + att jag har problem med sd och förvärkar och haft de i princip hela grav.



Min man är också mannen med guldbyxorna. Hans pengar är aldrig slut plus att de dyker upp bonus osv överallt. Betalat dubbla räkningar ibland så man får tbx och så hittar han 500 lappar lite i varje ficka sådär. Hm, konstigt att de händer vissa bara..fniss!

2008-09-23 @ 08:15:06
URL: http://plittel.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0