Time to sleep.

Känner lite värk i magen och rygg. Och lite i ena benet. Så det blir en tidig kväll, och jag hoppas att jag kan sova direkt.
Det är tydligen vanligt att börja känna av förvärkar denna vecka (v34-35). Och jag tycker mig faktiskt märka att jag mer lättare får sammandragningar om jag tex reser mig eller är uppe för mycket. Men så länge de ej gör ont så är det ingen fara. Det är mest drygt med ryggvärk o mensvärk. Men det skall kännas att man bär på sitt kärleksbarn.
Vi har kikat på Idol och skrattat åt en del stackare. Och hejat på en del som är riktigt bra.
Nu skall vi hoppa ner i sängen. Katterna har varit lekfulla och galna här ikväll. Mysigt.

Sov gott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0