Tjatterstund.

När man går hemma såhär om dagarna ensam, så blir man ofta i stort behov av att umgås med kompisar.
Så idag hade jag turen att en nära vän jobbade i närheten och kom över och käkade o så efter jobb. Superduper.
Hon var så snäll och hjälpte mig med tvätten med, stackarn. Men gör man saker två blir det dubbelt så kul.
Skönt att det är fredag, hoppas det är ngt bra på teve ikväll, eller att det blir spelkväll. Det känner jag för. Men det är också bekvämt att kunna sitta på häcken och äta sig full med godsaker. (läs grönsaker) Haha. Det är livet det.
Och att vinna hade inte skadat det heller.

Nu kommer snart sambon hem, skall se vad det blir till mat idag, min fantasi tryter allt som oftast.
har ni ngt förslag så mottages det gärna!

(En bild från vår västerås-tur i höstas/vintras. Mysig bild tycker jag. Och jag längtar till snön kommer nu!)



Kommentarer
Postat av: Anna

längtar faktiskt också lite efter vintern!

2008-09-05 @ 17:30:27
URL: http://annakubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0