Tråkmånsar.

vad ni är tråkiga som aldrig kommenterar, blää tråkmånsar!:/
Hehe nej skämt o sido, eller egentligen inte. Men det är roligare att skriva om ni kommenterar eller hänvisar till ngn egen blogg så man kan läsa om er roliga liv också. Så se till att öppna upp en blogg nu läsare så jag har nåt att göra om dagarna när sambon jobbar!

På tal om sambo, jag har världens bästa.
Vi var upp och köpte oxfile för ett tag sen, 500 spänn kilot. Men gud så gott.
Och han fixade ihop värsta mixen (ni får se bild sen)
Helt ut huvudet mixade han ihop värsta såsen, gjorde en snygg dekor av solt tomater och riven ost på, och fixade snittade potatios, sås o champinjoner i god kryddblanding. Tände ljus o bara gjorde det så ljuvligt som han kan! Bästaste.
tror bebis gillade maten för fick mig en fot rakt fram haha, jag tror det var en fot, svårt att urskilja. Me idag har det verkligen varit ngn kroppsdel som tittat ut här o var, det äääär så mys! Och jag tänker inte sluta tjata om det.
har kokat nappar o flaska o så... man är ju bäst på att spara på allt till sist. Och även om det är 5 v kvar sååå orkar man nog inte fixa allt sista tiden. Så lika bra. har packat ner pop-kläderna med o lite sånt. Men bebis måstesåklart stanna iaf tills början av oktober, efter den 5e får han komma när som anser jag!:)

har varit mindre hicka idag, men en liten omgång harjag känt minsann. Finbebis!

Nu skall vi mysa i soffan.. o hörrni, kommentera för böveln. O öppna en egen blogg å mina vägnar så jag kan läsa om er med! Det är ett krav, nästan! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0