Underbara Mexiko.

Förr två år sedan åkte jag o älsklingen till Mexico på vintern. Det var helt fantastiskt att komma iväg när det var snöstorm här. Och jag var en riktigt pepparkaka när jag kom hem! Det värmer själen så mycket att få lite sol när det är vinter. Även omjag älskar vintern. har suttit lite på balkongen idag och mottagit solen som strålat på mig.
Hitta några bilder vi tog i Mexiko som säger allt om hur fantastiskt vackert det lander är. Elelr så kanske det var det just där för att vi bodde så bra? har ju ej utforskat resterande Mexiko så svårt att uttala mig om resten.




Ser det inte fantastiskt ut!!Vilken är din drömsemester?

Kommentarer
Postat av: Linda

gud så härligt det såg ut! Var i Mexico var ni?

Nu blev jag ännu mer sugen på att åka iväg hmmm.

2008-09-19 @ 19:05:53
URL: http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0