Ur min vy.

Jag är ju  mest hemma nu om dagarna och väntar på att vår älsklingsbebis skall anlända.
Det kan vara allt från ngn dag bort till någon vecka. Jag gissar fortfarande på antingen den 8onde eller den 10onde.
Hör ni, det är ju egentligen galet nära, galet härligt.
Har kommit in i en sådan städaperiod. Allt skall vara fint och klart här hemma. Nu har vi bara amningskudde kvar att köpa, och febertermometer. Men jag vill ha en muminkudde så jag vill vänta på att den kommer in.

Strax skall vi äta kycklingburgare, med sallad och klyftisar.
Sen är det någon mordgåta på teve vi skall se.

Men först bjuder jag på liten vy från vår lägenhet och min numera vy som väntande på vår bebis.




Det var lite av det. Resten är censurerat!:)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad fint det ser ut! :-)

2008-09-29 @ 13:22:05
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0