vad till frukost när ingen frukost finns, typ.

Det är sol ute. Wow vad härligt om man hade orkat utnyttja den. Men jag skall försöka ett tag iaf. Ser att grannen sitter på sin balkong redan, det gör han jämt när det är sol, jämt jämt jämt.
SÅ jämt att jag har lust att fråga om han använde solskyddsfaktor, man blir lite mammig mot äldre män som börjar tackla av. Vill ju att han skall tänka på sin hy, men vad har jag att bry mig om det`? Not a shit, så därör har jag inte frågat honom, än.

Efter kursen igår så skulle vi egentligen handlat typ det viktigaste, men vi var båda hungriga så restaurangbesök gick före vilket såklart inte gjorde mig nåt. Men nu på morgonen så blir jag lite störd att vi inte tog det ärendet efter maten trots allt.
Det finns ingen mjölk, ingen fil, ingen havre så man kan göra gröt, inga direkta frukter till en eventuell smothie och inte därmed några frukter att mumsa på. Well tur det finns minrelavatten och knäckebröd jag kan knapra på. Får åtgärda det problemet senare under dagen.

Hoppas mina foton kommer med posten idag, im soo exited så jag hoppas några bilder iaf blir bra, isf lägger jag upp dem här.

En vän skulle kommit över idag, men jag sköt på det till nästa vecka, har arit igng så mycket de senaste dagarna att kroppen behöver vila. Och jag vill ju inte vila när jag får celebert besök av världens bäst M. Så det får bli nästa vecka.
Shit, det är alltså redan torsdag... snart helg och snart en ny vecka. En ny vecka är det enda som räknas just nu.

Kommentarer
Postat av: Karin

jag har haft samma blonda slingor nu sedan jag var 14 år (förutom att år då jag färgade det mörkt).. kanske sger vad jag gillar mest?:)

2008-09-04 @ 10:15:06
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Sabine

fortf sjuk :/ tror febern har gått ner dock.

2008-09-04 @ 10:33:39
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Patricia

Nepp =( vore underbart om det vore så! Ska in till Bm nu! Hoppas allt är bra med dig! Kram

2008-09-04 @ 10:39:24
Postat av: Dress Like a Princess

ja blommigt är inte så dumt :)

2008-09-04 @ 15:53:21
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0