Varning.

Tror det är ngt skumt med mig.
Jag tvättade ju och donade igår. Och idag fick jag för mig att jag skulle boka en ny tvättid eftersom jag vill tvätta vagnkläderna.
Sagt och gjort, det fanns tvättid direkt. Jag gick ovh hämtade lite dukar, badrumsmattor och det jag skulle tvätta och gick ner. Fick sedan för mig att jag skulle tvätta och rensa bland underkläderna. Min låda är verkligen proppad. Jag måste ha mest underkläder i hela världen. Så jag rensade ut två kassar med saker jag ej använt på ett tag. Och fick för mig att tvätta alla andra jag skall behålla fastän att de är nyfräscha och rena. Det var min sambo som hindrade mig. Han sa att jag behövde ta det lugnt ibland med. Och det är ju faktiskt sant. jag måste lyssna på kroppen. Så jag gjorde det aldrig.
Men däremot manglade jag. haha, det är lite tantvarning över att mangla, men gjort är gjort.

Igårkväll när vi skulle sova så hade bebis hicka igen. Det är så mys, och jag kan inte sova om jag inte får en kick elelr ngt tecken från bebis att det är okej för mig att sova. :) Samma sak imorse var han igång. Det är mysigast i världen.
För mig får det gärna vara full rulle hela tiden, då är jag som tryggast och mår som bäst. Då vet man att bebis har det bra och mår bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0