Vildaste bebis.

Medan jag kikar på efterlyst och lägger in lite bilder.. så sitter jag och känner efter hur härligt det är när bebis kickar omkring. han är helt vild nu ikväll. Och om han bara visste hur mycket mamma älskar att känna att magen är full av rörelser och liv. Han gör mig till världens lyckligaste. Och jag hoppas han kommer i början av oktober. Eller iaf att jag slipper gå över tiden. Då skulle han göra sin mamma och pappa gråhåriga av längtan.
Även om jag längtar tills du kommer, så skall jag verkligen passa på att njuta av alla sparkar och min mage.
För aldrig har man fått så mycket komplimanger av folk på stan som nu. Så jag skall njuta av varje rörelse av vårt barn i magen. han kommer ju snart.

HIttade lite bilder från mobilen på våra älsklingar. Visst är de söta. Vilken catfight liksom.:)



Vi älskar er, våra fjun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0